imorgon

Imorgon, imorgon, ska jag äntligen iväg & fixa bilen. Jag vet att jag har sagt det hur länge som helst nu. Sist jag skulle dit råkade jag ju sova aningen för länge. Skickade sms till Peter & frågade när jag skulle va där. Fick till svar "INNAN tolv.." Klockan var då drygt halv ett, jaha, så var det med den chansen. Vi gör alltså ett nytt försök imorgon igen. Den här gången blev han tvingad att boka in en eftermiddags-tid till mig, vi vet ju hur det går annars..
Usch vad det är träligt med bilar, men gud vad jag är glad att jag har den trots allt. Vet inte hur jag skulle klara mig utan den, så fort man skaffat bil blir man latare än latast. Vi är verkligen bundisar!

Kommentarer
Postat av: MISSBUMBLEBEE

God Kväll!



Just nu pågår två omröstningar på min blogg. Skulle vara jättekul om du ville vara med och lägga din röst;)



Sov gott!

//Missbumblebee

2009-01-06 @ 01:56:56
URL: http://missbumblebee.blogg.se/
Postat av: Vicke

då hoppas jag att du kommer iväg idag

2009-01-06 @ 09:43:47
URL: http://vickebloggarigen.blogspot.com/
Postat av: sanna

bil vore gött, men så himla jobbigt att hålla på o greja med den, jag är för lat för att SKAFFA bil igen:D <3

2009-01-06 @ 09:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback