god

Jag överlevde duschen, bar ut allt som inte skulle bli blött innan & sen fick jag tänka så det knakade, åt vilket håll jag skulle vända mig när jag sköljde av mig, så jag inte skulle blöta ner för mycket. Jaja, ren vart jag i vilket fall som helst, frågan är bara hur länge man ska orka hålla på såhär..

Voila! Björnbärssmoothie till frukost! Var lite snål på att mixa bara, var ett helt björnbär kvar nämligen!
det är ju super det här med smoothie till frukost för oss "frukost-vägrare". Dels tycker helt enkelt inte om torra mackor, té, oboy & allt vad man kan tänkas ha & dels orkar jag inte stå & greja i ordning nåt jag inte tycker är speciellt gott. Har inte ätit frukost sen jag var liten, men det här är ju perfekt. En sånhär till frukost är ju både hyffsat nyttigt & gott, dessutom går det fort!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en bra dag :)<3

2009-01-09 @ 12:40:50
URL: http://liiina96.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback