Förnedringen är snart över

Åh jag kan inte va annat än glad idag, fick världens bästa nyhet när jag kom till jobbet. Är överlycklig & allt känns bra mycket enklare nu. Om vi säger såhär, det är inte lång tid kvar.. drygt två och en halv månad till, nu gör det mig alltså ingenting om tiden spurtar iväg, den får gärna göra det. April kommer bli toppen, dessutom är det nära på vår då & jag älskar våren över allt annat. Jag längtar!! Ibland har jag allt bra flyt & vet ni vad det fränaste är? Senaste spåtanten jag var hos, på Änglacentra, sa att det skulle bli såhär, & vid den tiden hade jag ju ingen som helst aning. Nu tror jag helt & fullo på det där, även om jag gjorde det förut med så tror jag ännu mer på det nu, när saker & ting blir bevisade hela tiden!!
Herregud, jag är så glad! Nu ser jag ett ljus i tunneln ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback