fan

Fan fan, jag får inte tag i Tina!! Vad ska jag göra? Har ringt, skickat ett jävla långt sms till hennes jobbtelefon (Tänk om hon inte kan läsa sms?) Jag ska ju ringa tillbaka till universitetet innan halv fyra. Imorgon ska jag va på uni 8.15, nån introduktion av nåt slag. Jag känner på mig att det här kommer gå åt skogen faktiskt. Blir verkligen otroligt besviken då. Jag har ju drömt om det här så länge. Trodde aldrig det skulle hända. Jag har ju inte speciellt bra betyg, det här är min chans & jag kanske missar den nu:(
Vad skulle ni ha gjort?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vilken härlig blogg du har :)

Spana in min, jag har precis skrivit ett inlägg om mobbning och skrivit mina åsikter osv.

Vore roligt att höra dina åsikter om mobbning osv, läs inlägger så förstår du vad jag menar.

2009-01-21 @ 11:46:39
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Emily

Kan du inte ta dig dit på något sätt eller ringa någon receptipon som kanske kan koppla dig vidare till den du söker?



Lycka till!

2009-01-21 @ 11:53:30
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Emma

Om du får tag på henne och får möjlighet att åka in imorgon så kan jag hjälpa dig att komma rätt osv om du vill? är inte säker på om jag ska in imorgon men kan åka in då iaf en stund :). Är väldigt lätt att hitta där, finns ju karta på internet över vilka nummer alla hus har, men kan kännas tryggare att ha nån med sig :). bara du hör av dig då vet du!! Puss<3

2009-01-21 @ 13:46:53
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback