dagen

Sånglektionen gick inte värst bra idag.. Sjöng hur dåligt som helst kändes det som. Hatar när det blir sådär, går ju alltid så bra hemma, men väl hos U-L låter det bedrövligt vissa gånger. Nej fy! Tur att jag tycker det är så otroligt kul, annars hade jag nog skippat det ärligt talat. Speciellt efter gången som den här..
Restaurangbesöket var väldigt trevligt & gott då framförallt. Åt räkor med chili, skulle va starkt men det var det ju givetvis inte.. Jag har en mun av stål!

Imorgon är det dags då. Känner mig inte lika nervös längre, Emma följer nämligen med & visar mig runt. Tack tack tack!!! Känns så himla mycket tryggare. Verkligen jättesnällt! Det ska bli roligt det här. Jag kan knappt förstå det :)
Nu ska jag slå på united 93 för tredje gången. Somnar ju varje gång & ikväll passar ju det utmärkt. Känner på mig att jag inte kommer lyckas sova mycket i natt..
Tänk vad fort det gick, igår visste jag ingenting. Det är inte klokt egentligen, inte konstigt att jag inte är så fruktansvärt nervös. Det har inte hunnit ikapp mig än..
Sov gott =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Lycka till imorrn nu, kommer att gå jättbra! :D

2009-01-22 @ 00:03:46
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback