bra resor =)

Jakten på den perfekta resan fortsätter...
En vecka har vi kommit fram till. Gjorde dock just en upptäckt, finns ju fan inga resor som faktiskt är en vecka, nej fem dagar eller max sex. Konstigt ju. Fem dagar är ju ingenting..
Till Spanien fanns det väldigt billiga resor, tre stjärnigt hotell med megapool för 3100:-. (flygskatt, transfer & avbest.skydd inräknat) Härligt va?

I övrigt mår jag kasst, ont i kroppen & är allmänt sur. Är jättehungrig, kämpar mot att inte köpa mcdonalds som jag är äckligt sugen på för tillfället. Kan inte tänka mig nåt godare just nu. Inte går det att hålla på att köpa massa mat, inte om jag vill resa. Måste spara....

Kommentarer
Postat av: Sophie

var hittade ni den resan? vilket bolag? :)

2009-01-18 @ 23:17:47
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/
Postat av: Sophie

tack så mycket för tipset! jag har inte riktigt rätt ekonomi för att slösa pengar haha, så billiga men bra restips är välkomna :P



skönt att jag inte är ensam om mitt konstiga humör i alla fall, haha ;P

2009-01-18 @ 23:38:41
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback