bra med kolsyra numera!

Det är tusan inte bra att ha en sodastreamer. Jag dricker dricka varje dag nu i princip. Nu har jag dessutom fått tips av älskade Sanna hur man gör för att behålla kolsyran. Ni vet, jag har ju skrivit x antal gånger att jag blir så irriterad över att kolsyran "fräser bort" när man häller i smaken. Lutar man flaskan med det kolsyrade vattnet medan man häller i smaken kan man inte bara hälla i smaken fort, utan kolsyran stannar även kvar. Tänk att jag var så dum att jag inte kom på det själv, tanken hade inte ens slagit mig. I vilket fall som helst fungerar det. Nu sitter jag till och med & dricker colan som jag innan tyckt smakat gam (det var den smaken som var värst på att ta bort kolsyran) Glad jag blir, ett problem mindre här i världen ;)

Krysset kan alltså tas bort där numera, mums!

Kommentarer
Postat av: moa

Blir det god dricka när man gör i soda stremen ?

2009-01-15 @ 11:07:59
URL: http://m0a.blogg.se/
Postat av: sanna

haha jaha oj är colan god? måste smaka:D

2009-01-15 @ 12:21:41
Postat av: ♣ SUSSI'S FOTO & DESIGNBLOGG ♣

Man tackar :D

2009-01-15 @ 13:06:23
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback