avklarad tenta

Hej! Hur mår ni? Jag skrev ju tenta idag. Vi hade avsatt tid fem (!!) timmar, jag var klar efter en timme lite drygt. Det gick bra, lär ska vara godkänt. Dock vet jag att jag gjort fel på några frågor.. har ju tyvärr så höga krav på mig själv så jag är sjukt missnöjd, men det är skönt att ha det avklarat & att jag kan lämna det bakom mig. Idag/ikväll tar jag ledigt från pluggandet. Blir givetvis let´s dance. Imorgon är det dags att ta tag i nästa del av biomedicinen, den svåraste iaf vad jag kan tänka mig, anatomi. Tänk er att lära er vartenda litet minimalt ben i hela kroppen. Det är som att lära sig tre nya saker på en gång. Först vad benet heter, både svenska & latin, sen vart det sitter & även kunna redogöra för hur det sitter i förhållande till något annat ben. Ja, ni hör ju själva.. Omöjligt!
Ska i vilket fallsom helst neråt stan efter att jag ätit & hitta en svensk anatomibok (så jag slipper lära mig vad benen heter även på engelska) & så har dessutom mina glasögon kommit..

I övrigt mår jag sådär, jag försöker att förtränga. Just nu önskar jag att jag var liten & inte riktigt förstod mer än att nåt otäckt var på gång. Just nu minns jag alla smådetaljer & det gnager så i mig. Det är en grym värk i bröstet. Nej, jag försöker som sagt var att inte tänka på det. Jag klarar inte av att må dåligt

Kommentarer
Postat av: sanna

du måste lägga in en bild på dig med nya glasögonen!!! spännande!

<3

2009-01-30 @ 15:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback