varma mackor......

Fan vad jag är urdålig på att plugga, känns som att jag har gett upp lite & det är inget bra, men hur ska man klara det? hur, hur?
Har precis ätit hos mamma, varma mackor som vanligt. Min mamma har ingen fantasi, så fort nån kommer hem till henne bjuder hon på varma mackor. Verkligen grymt spännande. Sen säger hon att alla vill ju bli bjudna på det, men vafan ska folk säga? De tror väl att det är det enda hon lever på..

Jag längtar efter min bok.. Ja, det är sant. Kan inte sluta tänka på den. Efter inlägget jag skrev om böckerna fick jag en kommentar & tydligen ska den fjärde boken bli översatt här i mars. Har du någon aning om vad den kommer heta på svenska, Vinnie? Ni anar inte vad jag längtar. Jag har aldrig varit med om nåt som trollbundit mig så in i helvete.. Jag är helt fast!

Svar till dig Sanna älskling: Nej kilstaplan är inte inhägnad tyvärr. Synd att det inte går att va på dagiset längre :/ Hur kan de veta att ni vart där?


Kommentarer
Postat av: Towa

Tack för din kommentar

2009-02-08 @ 19:27:39
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: sanna

haha din mamma är så rolig:D

oj om de böckerna är så bra kanske man ska läsa dom? har inte läst en bra bok på länge, är nog dags nu:P

vad söt du är gumman som svarade:D men synd synd... på ena dagiset har de satt upp lappar på hundar och ett kryss över, för barnen har fått hundbajs på sig. men jag har alltid rastat kira innan så jag hoppas verkligen inte att det är hon! så svårt att hitta något som är helt inhägnat...:/ jag önskar jag kunde hjälpa dig med pluggandet:) hoppas du klarar det. håller tummarna för dig!!!! <3

2009-02-08 @ 21:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback