trött trött trött

Hej på er!
Vad jobbigt det är när man kommer på (precis när man är som tröttast, givetvis) att man glömt att duscha. Jag måste alltid duscha på kvällarna när jag ska iväg tidigt. Måste ju kunna snooza så länge som bara är möjligt. Det var då bara att hoppa in i duschen och nu väntar jag snällt på att håret ska torka någorlunda. Har sprutat i massa saltvattenspray och låtit bli att kamma mig, då brukar det bli en fin volym på mitt platta hår..
Idag har jag varit trött hela dagen, lyckats somna två gånger till och med. Skönt, men visst blir man ännu segare? Jag tillhör i alla fall den här lyckliga skaran som kan sova hur mycket som helst på dagarna och ändå somna bra på kvällen. Nu tex är jag så trött att jag knappt orkar skriva, det ordnas med cola..
Bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback