Tjänstledigt

Hej hopp!
Jag glömde ju att säga igår att jag faktiskt fick beviljad tjänstledighet från kommun. Känns ju väldigt bra, då har jag alltså ett jobb att komma tillbaka till. (Inte för att jag har någon plats att jobba på men..?) Ska skicka mail till Maria vilka veckor jag vill jobba i sommar. Funderar på att ta cirka två veckors semester där med, fast det kanske blir konstigt? Semestervikarien ska ha semester halva sommarn, perfekt!

Ingen magsjuka har jag än heller. Ibland blir jag nästan lite irriterad över att jag aldrig drar på mig nånting, missförstå mig rätt här nu. Jag går ju oftast omkring och är halvkrasslig hela tiden, men det bryter aldrig ut. Otroligt påfrestande, så ibland önskar jag verkligen att det kunde bryta ut rejält i stället för att mesa såhär. På mornarna nu tex får jag snyta ut ett ton blod ur näsan för att få luft. Vad kan det bero på tro? Använder inte nässpray så det kan i alla fall inte vara det..

Kommentarer
Postat av: sanna

jag hade också så ett tag. blödde näsblod varje morgon. fast inga extrema mängder men liksom gammalt o torkat som legat o grott över natten. haha. men nu har det försvunnit. men jag tror jag hade det för jag använde vuxennässpray. får så himla ont av det:P

2009-02-07 @ 14:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback