SJUUUK

Hej!
Jag vaknade sjuk imorse. Har fortfarande (!) ont i huvet, mår illa och är helt igentäppt i näsan. Jag tycker verkligen inte om när jag får såhär ont i huvet flera dagar på raken, det gör mig riktigt rädd, men nu är jag ju iofs helt klart och tydligt förkyld så det kan ju inte va nåt annat. (nej jag är inte hypokondriker, har anledning) Har röda fläckar i ansiktet dessutom. Feber?
Ska ner till apoteket senare och handla migränmedicin och nya värktabletter, ska också hämta ut mina pengar från csn (fick dubbla den här månaden, weehuu)

Nu har det börjat tjatas också, jag visste att det skulle komma, så nu har jag skickat stress-mail och stress-sms men inte fått svar på något av dem. Hallå?! Det är bråttom. Jag kan ju inte tacka nej till något om det inte är helt 100 att jag får något annat. Gud vad trött jag blir, de vet att jag inte vill tillbaka dit av många anledningar..
Dock har jag lite back-up, får jag inget annat jobb tar jag ut min semesterersättning i sommar. Kan ju förstås skapa långsiktiga bekymmer, men det är ju senare problem. Alla vet hur jag känner, och jag tänker inte stå ut med det mer..

Nej nu ska jag lägga mig framför tvn...

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar; Twilight vill jag också se! Skulle sett den på bio en gång men det blev aldrig av, och walk to remeber känner jag igen... Är det där med Mandy Moore? Den har jag sett, riktigt bra film det där :-)

2009-02-27 @ 10:08:15
URL: http://mariasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback