Seminarie 1 avklarat

Seminariet gick väldigt bra. Det var verkligen ingenting att oroa sig för. Dessutom var vi väldigt många så jag slapp undan med bara en fråga & dessutom en lätt sådan. Långtråkigt var det därimot, vissa satt & frågade saker som egentligen inte hade med seminariet att göra, ja ni vet & vips var vi inne och pratade om hur de olika hjärnhalvorna fungerar och även en släng av nervsystemet. Kändes verkligen som att tiden sniglade sig fram. Underbart att ha det gjort i vilket fall som helst, kunna lämna ytterligare en del bakom sig. Tack för era gulliga kommentarer =)
Nu är det skönt att va hemma, tänkte vila en stund, sov ju urdåligt i natt. Var så överspänd när jag skulle sova, vet inte vad det var med mig. Hörde knackningar på dörren och jag var fan bombis på att nån hade tagit sig in! Läskigt!

Ska åka till stan lite senare här sen. Tänkte titta in på SEB och fixa E-legitimation nämligen, väldigt underlättande i många situationer. Dessutom lovade mamma att köpa mat och bjuda på sen. Jag är vrålhungrig så det kommer slinka ner fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback