Nu ska här ätas

Nu är jag hemma och trött som fan. Allt är som vanligt med andra ord.. Nu har jag tänkt sätta mig ner en sväng och renskriva lite anteckningar, efter det har mamma lovat att bjuda på mat för att jag klarade tentan. Man måste ju sponsras när man är så duktig!

Det finns en väldigt jobbig person som jag trodde hade lämnat mig i fred, fram tills idag när han satte igång igen. Han gör allt för att imponera, ljuger som tusan för att låta så bra det bara går. Han har den senaste modellen bil (svindyr givetvis), proffsboxare har han vart.. Ja han är bra på allt, just det, nåt sorts toppjobb har han också. Inte nog med det, han och jag ska visst träffas också.
Jo när helvetet fryser till is kanske..
Det hjälper visst inte hur mycket man än ignorerar en person, vissa fattar helt ekelt inte. Usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback