liten promenix

Hej!
Vi har fått så mycket snö här, det är riktigt vackert. Dumt bara att snön alltid ska komma när den inte borde. Nu vill man ju ha & ser fram emot våren.
Har precis varit ute & gått runt lite på kilstaplan med Tuva & mammas hundar. T är som galen, hon älskar snön. Jag tycker om den också, bara man slipper vara ute i kylan så är jag nöjd.


Även om det här är väldigt fint vill jag gärna ha vår nu. Det är väldigt svårt att tänka sig att man o bara några månader kan gå runt i ballerina & linne. Gud vad jag längtar, våren är den absolut finaste årstiden & man vet att man har  sommaren att se fram emot, härligt!

Kommentarer
Postat av: sanna

nu får du ta o svara på ditt eget inlägg:D är kilstaplan inhägnad? för vi får ju inte släppa kira på dagisen här nu, de har satt upp lappar:P o jag vågar inte släppa henne någonstans om det inte är staket överallt. för ser hon ett djur så sticker hon.

2009-02-08 @ 16:18:55
Postat av: Jasmin

Jag gillar din blogg, den är verkligen bra! ^^



Håll gärna koll på min blogg via bloggvin om du vill, finns länk till vänster i min blogg =D

2009-02-08 @ 18:34:33
URL: http://dressage.blogg.se/
Postat av: Emma Björndahl

vad lycklig hunden såg ut :D

2009-02-09 @ 15:19:03
URL: http://emmabjorndahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback