kom då!

Ni vet att jag kämpar så för att få bort min (eventuella?!) Karlskoga dialekt, men nu har det ju kommit upp ett problem här. Problemet heter Tabita. Jag och Anna tycker att det är så hysteriskt roligt och jag är ganska bra på att härma henne (och Gulletussan), så nu går jag runt och pratar sådär helt automatiskt, det bredaste karlskogamål man kan tänka sig + ett inslag av karlstad dialekt utan att jag ens tänker på det, förrän efteråt då man funderar på vafan man sa och framförallt HUR man sa det! Hur ska jag bli kvitt det här nu då?

Idag har det varit en väldigt fin dag, solen lyser och värmer. Nu är våren nära, på riktigt. Det är svårt att tänka sig att man snart kan skippa vinterjacka och uggs för lite lättare kläder. Obegripligt men en underbar tanke, inte sant :)

Jag i somras, var så varmt och PIP på kvällen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, du hann väl se Emmys oanonyma blogg? Snälla ge mig adressen, vill så gärna läsa:) tack på förhand,(svara i kommentaren)

2009-02-24 @ 16:03:48
Postat av: Nathalie

hej ja, jag hann med den =) http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.7523095

2009-02-24 @ 16:42:43
URL: http://nathaliegustavsson.blogg.se/
Postat av: sanna

åååååh snart vår<3

2009-02-24 @ 19:08:30
Postat av: Anonym

tack så mkt:) fin blogg btw :)

2009-02-24 @ 23:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback