Jag har världens bästa arbetskamrater

Hej..
Jag hinner inte ens blogga längre. Det är verkligen tufft att va student märker jag. Hinner inte ens med min favoritsyssla, att läsa bloggar. Ligger 200 inlägg efter på bloggkoll. Ni ser ju vad hårt jag har det!

Kom nyss hem ifrån viet dragon. Jag har ätit med mina arbetskamrater, avskedsmiddag för mig. Jättemånga som kom, vi var 14 st. Väldigt kul att så många ville komma. De hade köpt en så söt blomma. Det är som fyra små, små, små (verkligen jättesmå) hyasiter i en jättefin kruka, sen fick jag ett presentkort på aromamassage på hudfixarn. De är så gulliga, kände idag hur mycket jag verkligen kommer sakna dem. Kändes tungt ärligt talat. De är guld värda allihop, jag har haft tur!

Visst är den gullig?

Kommentarer
Postat av: roofius

hehe tjejer o blommor... alltid.. . godmorgon förresten

2009-02-05 @ 06:31:19
URL: http://roofius.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback