Godkänd

Anna ringde mig nyss o skrek i luren om tentan, jag fattade ingenting, halvsov ju och var sådär korkad som man blir. Sen hörde jag att hon sa att hon hade fått VG. Duktig!! Jag loggade in och hade fått godkänt, tack gode gud! Nu kan man lämna det bakom sig. 3 hp avklarade, nu är det bara.. hmm.. 177 kvar, men det känns jäkligt skönt att man klarade första tentan. Det ökar upp självförtroendet en aning! Ja, bra känns det, helt klart!! (Synd bara att jag inte fick VG! Nä jag ska inte va så hård mot mig själv..hoho)
Hoppas ni har haft en bra dag, själv ska jag snart formatera om min dator. Nån jävel har lämnat en virus i den.

Kommentarer
Postat av: sanna

grattis gumman:D:D:D:D du är bäst<3

2009-02-16 @ 14:51:41
Postat av: Linda

Va kul! Grattis! :D

2009-02-16 @ 22:44:46
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback