god tonfiskmacka på egen hand :D

Gjorde precis en supergod macka med tonfiskröra. Är helt galen i dom och köper dom jämt inne på uni. Nu vet jag att jag kan göra en minst lika god hemma! Seger! Dock har jag så in i helskotta ont i huvet, hade jag inte haft det hade jag nog njutit över vädret ute. Nu är dock solen bara jobbig och ljus och förvärrar den redan så grymma huvudvärken. Ett väldigt stort plus är ändå att snön smälter väldigt snabbt!!
Glömde ju förresten att säga att jag fick igång skrivarn. Antagligen hade jag proppat in för mycket papper i den, när jag plockade ur en stor bunt ville den helt plötsligt vara med. Härligt!

Fler besökare till bloggen? Klicka HÄR (hela 750 p genom att enbart registrera sig..) och HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback