Förkyld

Åh vad förkyld jag är, men bara i ena näsborren och det tackar vi och bockar för. Det är tur att jag har mina "mammor" i skolan som förser mig med saker jag inte kan tänka på att ordna med själv. Idag fick de stå för näsdukar och alvedon. Man behöver inte ens tänka i deras närhet så det är skitbra. Känner mig nästan liten igen, Anna ringer ju på mornarna med för att se så jag är på gång.. Höll faktiskt på att försova mig i morse, det är de där jäkla larmets fel. Det går bara att snooza i 25 min, ofta man tänker på hur länge man snoozat. Rätt vad det är ringer den inge mer och då kan det vara kört. Dåligt samsung!

Usch idag har jag syndat med. Inlägget jag skrev igår om att banta, hur bra börjar det då, som vanligt! Jo, det blev mcdonalds idag med ursäkten att jag faktiskt inte ätit något ordentligt på hela dan eftersom jag började relativt sent och kom då hem sent och orkade inte laga mat. Givetvis ångrar jag mig i efterhand, men då är det ju så dags. Dum jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback