fiasko

Melodifestivalen måste vara det största skämt Sverige har. Jag fick stänga av, klarar inte av det där.. Det är som att de tävlar om vem som har den absolut löjligaste låten & ser mest dum ut. Eller varför inte vara så konstig det bara går? (hostcarolineafugglashost) Vad är det egentligen för fel på den människan? Hon måste vara det knäppaste vi har här i Sverige! Röstar folk för att de tycker det är roligt? Vill vi skämma ut oss fullständigt?
Nej, tacka vet jag hur melodifestivalen var förr. Inget jävla oseriöst insamlingsprogram som det blivit nu. Först ringa en gång för att fem ska gå vidare till en duell. Men innan duellen ska det återigen röstas för att få reda på vilka fyra av de fem som faktiskt ska duellera (ööh?!). Efter det får vi reda på vilka som ska stå emot varandra & då är det dags att lyfta telefonluren igen. Efter det är det samma procedur med nästa duellpar. Det är ju helt sjukt. De har gjort en stor mäktig (föredetta) tävling till ett rent fiasko. Nej, det borde bojkottas helt och hållet.
Nej, ursäkta men jag blir så himla irriterad.. (om ni nu missadet det)

Nu ska jag äta sushi & störa mig lite till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback