ensamt

Okej, nu känner jag mig jävligt övergiven. Har i min ensamhet sprungit runt & sjungit med i mamma mia musiken samtidigt som jag sminkat mig. Skitsamma om jag bara ska sitta hemma, idag kände jag för att va fin. Blir lite besviken bara när folk planerat saker med en som sen inte blir av, utan att komma med en förklaring ens.
Jaja, jag ska nog sitta för mig själv, dricka rabarber- & gräddthé med massa tända ljus.. Det är skönt att va själv.
Frågan är; Melodifestivalen eller inte ikväll? Lasse Lindh är ju med, en anledning som bara den är nog va? Ja, antagligen.. Vad gör ni ikväll?


Håll till godo. Visst är randiga tröjan fin?

Kommentarer
Postat av: sanna

fin du är:D tröjan är med fin

2009-02-14 @ 23:45:04
Postat av: Linda

Du, tänkte bara höra om mitt sms kom fram igår? :) För det är inte mig och Emma du syftar på va? Blir lite orolig om det blvit något missförstånd? Hoppas inte :)

2009-02-15 @ 00:03:06
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback