en sketen poäng....

Vill ni höra nåt frustrerande? Egentligen ska jag inte klaga, men vafan.. Jag var ett, ETT sketet poäng ifrån VG på tentan. Det är riktigt störande måste jag säga. Imorgon är det jag som hämtar ut tentan och synar den in i minsta detalj. Han måste ha missat att räkna ett poäng bara, klart det är så! Visserligen spelar egentligen inte VG eller G nån större roll på just den här lilla tentan, men VG är både snyggare och låter bättre.
Titta hur jag håller på, är missnöjd med mig själv hela tiden, men just det här svider rejält i mina ögon..

Nu ska jag strax sova. Sov knappt ingenting i natt. Vet inte vad det var, men jag kunde helt enkelt inte somna. Jag försökte med allt. Byta sida 111 ggr på en minut, knöla till kudden, tänka på trevliga saker, dra upp täcket till under näsan, dra ner täcket för att det vart för varmt, byta sida igen, knöla kudden osv.. Till slut somnade jag visst men sov orolig hela natten, ja det som var kvar att natten vill säga efter att jag bökat i x antal timmar.
Jobbigt det är med när man sätter sig på bussen och känner att man inte orkar prata. Anna pratade glatt på och jag ville verkligen tillägga saker och framförallt skratta, men det var helt blockerat. Istället sa jag "mmm" och "ha ha ha" ungefär en minut efter skämtet var draget. Jobbigt värre. Lovar att va roligare imorn!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: sanna

hur har ni? är en poäng mkt eller lite?

vi ahde så att en poäng var väldigt mkt så det var inte bara en uppgift. det var surt det med:/

2009-02-17 @ 17:25:22
Postat av: Linda

Tackar! :D

2009-02-17 @ 17:39:38
URL: http://lindamariajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback