borttappade kompisar

Undra om Mia misslyckades med uppdraget, hon har inte dykt upp här än. Sitter som på helspänn här nu och försöker undvika att lyssna på mina grannar.. De har fest och jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så sugen som jag är idag. Jag vill festa, rejält! Och jag vill dansa och sjunga singstar (kan man ju iofs göra nykter med, men hur kul är det?!)
Jag kan inte ens ångra mig och festa trots mitt förbud till mig själv, för jag har ingenting att festa på, det är katastrof.. Tänk om jag bara skulle fixa lite, lite lite lite.... Eller så kanske det är så att ingen av de andra ens vill festa, ska jag sitta här själv då och häva i mig? Ja, vi får se hur det blir..
Nä vart är ni Emma och Mia? Hallåå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback