Vit jul?

Det är jättevackert ute nu, snön livar verkligen upp och lyser upp framförallt. Det ska ju tydligen hålla sig kallt ett bra tag framåt nu så det hoppas jag stämmer, vore trevligt med en vit jul för en gångs skull!
Idag har Sanna och Jacob tittat på en lägenhet här vid mig, hoppas ni får den! Håller tummarna stenhårt. Vore mysigt som sjutton att ha bästisen dörr i dörr i princip =)

Just nu sitter jag och lyssnar sönder den här jäkla musiken tills imorn. Vet inte alls hur det kommer gå, börjar bli nervös. Känns som att jag inte kan sjunga längre helt plötsligt. Vet att jag får stå med noter om jag vill, men det känns ju givetvis bättre att kunna åtminstonde de flesta utantill. Vill ju göra ett så gott intryck som möjligt!

Bokade om besiktningen förresten, såg att jag visst hade den halv fyra och inte halv tre som jag trodde och eftersom jag ska vara på plats och klar fyra kan jag ju knappast besikta halv fyra. Tog en ny tid 23 dec. Lite skumt att jag fick första besiktningstiden 16 dec och att det sen är körförbud redan 1 jan? Det är ju knappt så att jag ens hinner fixa bilen, om den inte skulle gå igenom, innan jag får körförbud. Så tätt har jag inte för mig att det brukar vara?

Nej, nu ska jag titta på film och sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback