Skönt med långledigt

Jätteskönt att få lägga sig utan att ställa klockan tills imornbitti. Är verkligen guld värt att få sova ut just nu, har varit sådär sjukligt trött ett tag..
Idag har jag vart i aggerud och dansat, det var jättekul och alla var supertrevliga och duktiga! Tycker verkligen om att bugga, det är riktigt roligt. Tycker det är så roligt att jag ha hittat nåt jag verkligen blir glad av att göra. Rekommenderar alla att börja på golvsliters dansskola som kör igång nybörjarkurs den 11e januari på tbv:)

Nu ska jag strax lägga mig och kolla på filmen jag försökte mig på igår, sov då i stället för att titta, men nu ska jag fan se klart den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback