Seminariet gick bra

Igår hade vi seminarie, för min del kändes det som det sämsta och jobbigaste hittills på den här terminen, dock höll inte vår handledare med, hon var imponerad och kallade vårt arbete helt kanon. Det är lite jobbigt med seminarier med tanke på att jag hellre skriver då jag är mycket bättre på det. Är bra på att prata med, men de blir inte på samma sätt, jag kommer inte fram på samma vis som när jag skriver. Där kan man sitta och spåna på orden, tänka efter hur länge jag vill osv. Får man en fråga såhär måste man svara direkt, inte har jag tid att sitta och fundera i en halvtimme över vad jag ska säga så det ska låta så bra som möjligt?
Men men, som sagt var hon imponerad av oss och jag tror faktiskt det lyser igenom vilken bra grupp vi är. Trivs så bra i den, alla kommer verkligen till sin rätt och vi kan vara oss själva till 100%. Att byta grupp är vi jäkligt starka motståndare till, vi kanske måste det nästa termin nämligen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback