Namnsdag

Vad i helvete, det blir bara kallare och kallare. Jag fryser ihjäl!! Det går liksom inte att vara ute ens en kort stund och Tuva har inte skitit idag givetvis. Det betyder att jag antingen kan välja mellan: Gå runt med henne i -25 grader tills hon skiter, eller alternativ 2, låta bli och bli väckt hela natten av en galen hund som hoppar upp och ner och gnäller för att hon är skitnödig..

Har druckit julmust i princip hela dagen, så nu springer jag givetvis och pissar mig fördärvad. Blir galen på allt himla frosseri under helgdagarna här. Jag bara äter och äter och äter utan nåt jäkla stopp. Det gick ju skitbra att låta bli dricka, godis, chips och så vidare förut, fan jag saknade det inte ens, men nu är det kört. Ärligt talat tycker jag inte ens det är gott, men ändå äter jag. Fattar inte varför?

Jag har namnsdag idag förresten =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback