Lyckades

Yes! Till slut fick jag ordning på e-legitimationen så nu har jag sökt lånet. Sjukt egentligen att man ska behöva söka varje termin, är utbildningen tre år, varför räcker det då inte med att söka en gång och sedan ändra ifall det nu skulle hända något drastiskt? Det är ju tyvärr för lätt att glömma sånt här.. eller så är det bara jag? Löjligt är det i alla fall, likadant att man måste söka kurserna till programmet varje termin. Fan har jag valt- och kommit på programmet borde det väl ske automatiskt?

Ikväll har Sanna varit här, var längesen vi sågs igen. Skolan tar upp alldeles för mycket tid, så tråkigt att det ska behöva vara så, men det är ju bara en kort period av livet som tur är, frågan är väl om jag kommer ha några vänner kvar efter den korta tiden?

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag kommer alltid finnas där för dig och jag hoppas du också kommer finnas för mig:) Har aldrig tidigare haft en vän som du... du är bäst<3

2009-12-17 @ 15:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback