Livligare söndag än vanligt

Yo! Det bästa att göra när man lider av svår söndagsångest är ju helt klart att sysselsätta sig hela dagen. Fan vad det funkar bra! Idag har jag vart grymt huslig och förnekande. Började dagen med att plocka tvätt och helvete vad mycket det vart, orkade knappt bära ner det till tvättstugan.. Förresten hör jag till den här skaran som faktiskt gillar att tvätta, blir nästan som ett rus när jag kliver ner i tvättstugan faktiskt. Älskar att stå och plocka med tvätten och speciellt älskar jag att lukta på den, hehe!
Passade även på att städa hemma och byta till julgardiner i köket, städade åt fåglarna som bajsade ner sig och skvätte frön överallt så jag fick städa igen. Fint vart det till slut, så jag gick omkring och mös samtidigt som jag startade en diskmaskin så den skiten vart klar med. Härligt!

Nu ska jag gotta mig med lite nudlar och sen måste jag tyvärr duscha, suck! Har ingen ork till det, men just nu har jag så fett hår så inget torrschampo i världen biter på det!

Kommentarer
Postat av: Annica

Håll utkik, kanske det här kan vara något för dig?! http://mukisannica.blogg.se/2009/december/i-vantans-tider.html

2009-12-07 @ 17:54:45
URL: http://mukisannica.blogg.se/
Postat av: emma

haha inget fel i det ;) vad gör du denna onsdag sötnos?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback