Kaaaaallt

Helvete vad kallt det är ute och temperaturen sjunker hela tiden, törs fan inte kolla nu längre. Var nyss ute med Tuva och fick andnöd, tack och lov kissade hon fort så jag kunde vända in illa kvickt. Så himla jobbigt när det blir såhär kallt, min blåsa krymper till det minimala och jag får kissa precis hela tiden och för att inte tala om vad jag fryser. Står att det ska va 23 grader här inne, bullshit säger jag. Ligger här under en fleecepläd med datorn i knäet, slängde nyss bort ett par timmar på sims, det är rejält beroendeframkallande det där..

Idag har jag pluggat, som vanligt? med Anna och Karro, vi har sammanställt våra enkäter och gjort snygga diagram. Blev riktigt stolt själv över hur snyggt det blir! Imorgon ska vi lägga i en jävla hög växel och försöka bli så när som på klara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback