Julafton i morgon? Sjukt

Jag kan inte riktigt förstå att det faktiskt är julafton imorgon, det går så fort och igår först handlade jag julklapparna. Fick en julklapp av Sanna också och fick asdåligt samvete eftersom jag inte köpt någon till henne. Just nu har jag verkligen inga pengar och får vända på varenda krona, men jag lovar att jag ska gottgöra det älsklingen =) Tack så mycket!! (nej, jag har inte öppnat den än. Imorgon, lovar!)

Igår skulle vi ha pluggat, men Anna valde att ligga och spy en hel dag i stället. Helt klart rätt val, uppgiften är skit som sagt ;) Hoppas bara jag och Karro slipper magsjukan nu. Kommer väl lagom tills imorgon, ska visserligen bara vara hemma men jag kan ju tänka mig roligare saker att göra med dagen.
På kvällen åkte jag och mamma och hennes kusin och badade jaccuzzi och ångbastu, så himla skönt! Avslutade kvällen med massa skinkmackor och jag hinkade fan i mig en julmust helt själv så självklart fick jag springa och kissa med en kvarts mellanrum sen. Fick med mig lite julklappar hem, jag är vuxen, men inte fan har jag tröttnat på julklappar, det kommer jag fan aldrig göra! Älskar att öppna paket =)

Nu ska jag ta en promenad med Tuva och sen besikta bilen.. Jag har onda aningar, usch!

Kommentarer
Postat av: sanna

Men gumman det behövs inte:D Bra bra imorgon får du öppna den;) <3

2009-12-23 @ 17:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback