Jag lever..

Dagen idag började verkligen inte bra.. Det har ju regnat en himla massa i flera dagar, när jag kollade ut i morse var det dock frost och en hel del minusgrader och bilen var givetvis helt igenisad. Tänkte att jag lite snabbt skulle sticka ner och sätta den i värme åtminstonde en liten stund så att det inte blir så svårt att skrapa sen. Kommer ner, sticker nyckeln i låset, och vad händer? ingenting.. Gick för fan inte ens att röra nyckeln, inte på någon av sidorna. Det är ju inte sådär superkul precis när man ska in till Karlstad. Fick höra av mig till Karro som i stället skulle ta sin bil. Dock gick ju inte den heller att få upp givetvis så det slutade med att vi fick ta Karros "familjebil", eller vad man ska kalla den. Jädra vinter, lite förvarning kan man väl få? Är det så mycket begärt.. Nu sitter i alla fall bilen i värmen tills imorn då vi ska hem till Karro och titta på filmen vi spelade in idag.
Inspelningen gick förresten bra, jobbigt var det, men det gick bra. Av någon anledning vart det inte ens särskilt krystat och fejkat (tror jag inte?). Det var väl skådespelerskorna i oss som vaknade till ;) Nu väntar bara det värsta, att visa upp det för en massa andra. Usch... Jag tror verkligen de vill ha ihjäl oss!

Mår faktiskt inte särskilt bra nu, så jag ska krypa ner under täcket och kolla på californication. Är inne på säsong tre nu och dessutom sista avsnittet av de som kommit upp, nu får det fasen komma ett nytt snart så jag har nåt att titta på om kvällarna innan jag somnar! Otroligt viktigt!

Kommentarer
Postat av: emma

hahah bra att du håller med mig ;) hur är din kväll sötnos?

Postat av: Emanuel Nilhzon

Hej! Skulle du vilja ha en ny design eller få din nuvarande design julpyntad? Hör av dig till mig i så fall :)

2009-12-03 @ 18:38:28
URL: http://snyggeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback