Jaaa Erik vann!!!<3

JAAA, Erik vann IDOL, tror fanimejen jag var mer nervös än självaste idolerna. Jag har aldrig riktigt tyckt om Calle, han sjunger utan nån sorts liv i blicken, han är helt tom, levererar ingenting medan Erik är så underbar! Tack och lov att han vann! Andra året i rad jag är grymt involverad, förra året var det givetvis Kevin. Satt hemma hos Sanna och Jacob och vi röstade som galningar, vi tvingade till och med Jacob att rösta tror jag fast han inte ens tittade på det?!
Nu är jag glad i alla fall, glad och rörd. Tänk att ett tvprogram kan ha sån inverkan? Helt sjukt!

Nu ska jag ta ut min extrema gnällspik till hund och försöka få henne att skita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback