Ingen rubrik

Sitter och tittar på bonde söker fru, så himla mysigt med Tilde och Stefan. Kul att det alltid blir nåt kärlekspar varje gång! =) Stör mig nåt så jävligt på Roger bara, och vad sjutton har han för badbrallor?! Slappa, slitna fantomen? Usch!

Idag har jag pluggat, som vanligt, med Karro och Anna. Känns som att vi fastnar hela tiden, det är fan inte det lättaste det här, men vi kämpar på! Vill inte sitta i jul. Vi är i vilket fall som helst klara med enkäten så den ska vi bara ha svar på.. Nej, usch! Jag är så trött på det här så ni anar inte. Jag är trött på att plugga massa skit och jag är trött på att inte ha pengar. Hoppas verkligen att nästa termin blir bättre!
Nu blir det te =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Också himla trött på att inte ha några pengar, man kan fan aldrig köpa något kul. Typ nu när man jobbat lite extra man kan unna sig något.. sen har man inte råd med nåt som vanlig :P. Man får gå i sina utslitna kläder.. haha!

2009-12-20 @ 00:07:17
URL: http://emmaherlufsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback