Hatar att inte kunna sova på nätterna!

I natt somnade inte jag förrän efter halv fyra, inte för att jag inte kunde sova utan för att jag var så kissnödig precis hela tiden, kissade med typ tio minuters mellanrum och höll på att bli tokig till slut, tänkte faktiskt ge upp nattsömnen där ett tag. Kollade i stället på massa serier på svtplay som jag missat, men till slut lyckades jag somna, tack och lov! Dock vaknade jag tolv idag...
Har kopplat det här skiten till när jag dricker läsk, speciellt cola och julmust, idag har jag givetvis gett mig på det igen så det är väl bara att springa i natt igen? Jävligt irriterande, men vem kan låta bli att dricka cola? Det är fan en fysisk omöjlighet..

Usch söndag idag, men ska inte in till uni imorn så jag kan vara uppe bäst jag vill. Ska ta och duscha nu, inte orkat det på ett tag så jag ser förjävlig ut och det lider jag av även om jag bara är hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback