Gulaschsoppa!!

Har precis tagit en dusch och ska strax åka en sväng till ICA och handla massa gulaschsoppa. Jag har blivit helt galen i det, viktväktarnas ska det va dessutom, den är så god så smaklökarna krullar sig av vällust.

Efter det ska jag nog ge mig ner i källarn igen och ta med mig det lilla hopp jag har kvar och fortsätta leta efter granen, jag hoppas, hoppas, hoppas, att den ligger längre in, bakom någonting så jag bara har missat den annars blir både jag och julpyntet, som ligger här och väntar på sin gran, ledsna! Är den snodd vet jag ju dessutom att det är någon i huset som tagit den eftersom ingen annan kommer in där? Det bor ju fan bara gamlingar här i princip.. Ja, man ska väl aldrig sluta förundras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback