GRATTIS!!

JA! Nu är det spikat, jag och min bästa vän ska bli grannar! De vann budgivningen på lägenheten idag! Grattis älsklingen!! Är så glad ♥ Blir inflytt lagom till våren, grymt kul! Grattis grattis grattis!


Nu har jag precis duschat, ska alldeles strax iväg och dansa i aggerud. Idag gjorde vi sista dagen inne på kau för den här terminen, så man kan väl säga att det är jullov nu även om vi har massor att göra. Dock satte vi oss och gjorde klart enkäten idag och gud så snygg den blev. Om det är så att det finns någon här ute som varit i kontakt med vården och kanske eventuellt varit inlagd (inget krav) så kan ni väl höra av er till mig! =)

Fick förresten tillbaka hemtentan idag med och gissa vad? Hon hade ingenting att anmärka på, hon tyckte den var superbra och proffsigt skriven. Fick ett understruket mycket bra i slutet, jag är så glad. Nu kan jag lägga det på hyllan och vara nöjd!
Nu ska jag klä på mig och sminka mig lite, sitter fortfarande i morgonrock och jag ska åka om sisådär... en kvart?

Kommentarer
Postat av: sanna

Vad gullig du är:D Det ska bli så kul ååh jag vill flytta NU NU NU! Skönt att det gick bra:D:D:D:D duktig är du!

2009-12-17 @ 19:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback