Godnatt

Åh jag är så förkyld, känns verkligen som att jag har snor i hela jäkla huvet, dock är det lugnt i näsan för tillfället. Det är så konstigt, jag mår alltid skitdåligt på kvällarna med feber, värk osv, sen på morgonen är det som bortblåst. Kan jag inte få bli sjuk på riktigt i stället för att va såhär?

Nåt som också är jävligt konstigt är att om jag ställt klockan på t.ex. 6 en vardag när jag ska upp till skolan så är jag så jävla trött att jag skulle vilja döda någon för att få sova vidare. Häromdan hade jag glömt att stänga av larmet så det ringde 6 fast jag var ledig och tro på fan att jag var hur pigg som helst? Låg och glodde i säkert minst en halvtimme innan jag lyckades somna om för inte fan ska jag upp vid den tiden. Hur dumt är inte det? Vad är det för fel på en egentligen? hehe..

Kommentarer
Postat av: Maria Karlsson

Hemskt att vara sjuk nu framåt jul,.. Krya på dig :D

2009-12-13 @ 01:10:54
URL: http://shocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback