God Jul

GOD JUL! Ja nu är snart julafton över. Jag hoppas att alla har det riktigt mysigt och ätit massa gott. Själv har jag lagat så jävla god mat att jag till och med övervägde att starta en cateringsfirma, ni skulle se köttbullarna, så jävla snygga och framförallt smakar de helt gudomligt. Älskar att laga mat, dock är jag faktiskt ganska trött på julmaten måste jag säga. När jag var liten och mormor levde hade vi i stället som tradition att äta kyckling med någon stark sås, det var så himla gott. Dessutom samlades vi alltid då, saknar den gemenskapen!

Nåt jag mer är fruktansvärt trött på är det där jävla kalle ankas jul, usch, kan de aldrig göra om det där? Herregud, det gick ju till och med när mamma var liten. Jag ville titta på Anna Anka, men Kalle "SKA" man ju titta på, så jag passade på att sova i en timme just vid tre och spelade in Anna i stället.
Fick jättebra julklappar, av Sanna fick jag jättefina muggar med te till som var supergott. Tack gumman! Fick presentkort på H&M och OK, en vetekudde, dvd med Robert Gustafsson, buggskor och en svampbok ♥ Tack! Perfekt =)

Nu ska jag äta lite chips med dipp, usch vad fet jag kommer bli under jul. Jag som har lyckats gå ner i vikt. Får ge mig ut att springa här i mellandagarna nu när det är paus på buggen.


Hoppas ni har det bra! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback