Den gick igenom :D

Så himla skönt, bilen gick igenom besiktningen utan minsta anmärkning. Lite jobbigt bara att jag innan märkte att bakluckan med varningstriangeln hade frusit och var helt omöjlig att öppna, men det spelade ingen roll! Tur! Skönt att jag inte behövde ens överväga att ställa av den :)

En liten pinsam grej här, var på Ö&B med mamma innan och hon träffade ett par hon kände (äldre, kanske runt 70år) och mamma tjatade om att hon skulle ha tjurmuskel till hundarna och rätt vad det är svänger hon bara av så jag hamnade med hennes bekanta och gissa vad som händer? haha, givetvis råkar jag ut för frågan "vad är egentligen en tjurmuskel?" Fyfan, hade en hel konversation med mig själv inne i huvet. Hur säger man det fint till någon som är äldre? Kan man ens säga det fint? Sa till slut det jag själv känner mig mest bekväm med, dvs kuk. hehe, tack och lov hade hon humor medan mamma höll på att dö när hon fick höra! =D Så jävla roligt, säga kuk till en helt vilt främmande människa jag aldrig sett tidigare.. Jag har skrattat åt det hela dan!

Kommentarer
Postat av: sanna

HAHAHAHAHA gud jag dör av skratt!!! Vad bra att bilen gick igenom förresten:D

2009-12-24 @ 10:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback