Uppdateringarnas drottning

Hej..
Oj vad ofta jag har uppdaterat. Kan väl inte säga att jag inte har tid, för tid är det jag har mest av. Jag har helt enkelt ingenting att skriva om och fantasi har jag inte heller..

Idag har jag ätit kinamat på new kinatown, jag tog räkor med grönsaker i stark sås och det var hur gott som helst, fyfan vad gott det var! Jag är helt galen i att spendera pengar på mat, det är dit mina pengar oftast går faktiskt. Ibland önskar jag att jag hade en liten turk, kines osv som kunde laga mat åt mig hemma. Tänk vad pengar man kunde spara in för visst är det så att det man lagar själv aldrig smakar häkften så gott som man hoppas på? Kanske är det för att man lagar det själv helt enkelt och står i matos hela tiden. Nej, inget slår att sätta sig vid ett dukat bord där man inte behövt ta ett handtag..

Efter maten gick jag ut och gick i ett par timmar, plockade svamp som vanligt. Hittade massa kremlor.. Hade dock ballerina på mig så jag hade diverse otrevligheter i skorna och fötterna var kolsvarta. Tur att jag körde en genomkörare i duschen, som jag brukar kalla de, med bla scrub uppifrån och ner. Imorgon börjar ju skolan (känns så töntigt att säga skolan. Utbildningen?) igen.. Som jag har längtat! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback