Tröttis

Jag är galet trött. Tror faktiskt ärligt att jag ska börja springa på mornarna, det vore ju underbart att sen åka hem och lägga sig igen medan man är sådär mysigt trött och på mornarna känns det som att man borde ha spåret för sig själv?

Idag provade jag förresten torrschampot och det funkade superbra.. Gud vad skönt att veta (Är den från H&M jag har, sprayen) Blir skönt att slippa duscha hela tiden, gillar ju inte ens att duscha. Är jag ledig flera dagar i streck skiter jag helst i att ens närma mig duschen (såvida jag inte ska göra nåt då och såvida jag inte luktar outhärdligt)

Nu ska jag bädda ner mig i sängen, ska ju som sagt upp tidigt imorn och ringa vetten för min stackars älskling!

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!=)

2009-08-21 @ 23:47:06
URL: http://linnnwiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback