spyor

Fan Tuva springer runt här och spyr ner hela min lägenhet. God damn it. Hon har hunnit med att spy ner vardagsrumsmattan (tack och lov för trasmattor man kan tvätta), sängen (renbäddning såhär på natten, nice!) hon har även spytt ner golvet ungefär fem gånger nu. Stackars krake, just nu har jag dock väldig svårt att andas lugnt och inte bli frustrerad. Jag är nämligen SJUKT kräkmagad, även jag har hunnit spy två gånger på kuppen när jag försökt torka upp och det bara geggat runt, euw!
Anledningen till att hon spyr är ett jävla megaben hemma hos mamma.. Jag har sagt åt henne ungefär 1000 gånger att ta bort det där benet eftersom Tuva inte tål det, men givetvis inte fattar de själv utan äter utav bara fan så fort hon får tillfälle, men det har visst inte gått in hos min kära mor. Tack, hälsar både jag och Tuva här...

Ser fram emot en rolig natt.. Kraken skäms så hon har gått iväg någon annanstans, stackars, men ärligt talat föredrar jag nog om hon håller sig undan sovrummet ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback