Snart semester

imorgon gör jag sista dagen innan semester. Det ska bli otroligt skönt att få vara ledig innan allt pluggande drar igång. Två veckor blir jag ledig innan skolan och fyra veckor ledigt från jobbet. Ärligt talat tror jag att jag kommer sakna det lite grann, men jag ska verkligen ta tillvara på ledigheten. En dag tex ska jag tillåta mig själv att verkligen sova så länge jag vill, utan att känna stress över att jag sover bort hela dagen, det ska jag lova mig själv! Oftast tvingar jag upp mig själv trots att jag är otroligt trött, det slutar ju väldigt ofta med att jag somnar i soffan senare under dagen..

Jag kommer även ha tid att umgås med folk igen. Fattar inte hur ni som jobbar heltid har tid att ha ett liv? Kanske lär man sig med tiden. Jag vill dock aldrig jobba heltid. Jobb är ingenting jag vill slösa bort hela livet på!

Nej, nu ska jag sova. Börjar sju imorgon. Räknar ner till semestern =)

Kommentarer
Postat av: MLee

"Jag är precis likadan :p svarar aldrig när det ringer"



Då tycker jag att du ska ta dig i kragen du med :P

2009-08-09 @ 10:12:18
URL: http://mlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback