Nu blir det resident evil, igen

Hej!
Gjorde ett tappert försök att spela resident evil nu, men fick sluta rätt fort eftersom jag satt här och gallskrek. Jag lever mig verkligen in när jag spelar tvspel (eller så kanske jag slutade för att jag inte klarade en jävla anstormning av zoombier, tog ju aldrig slut!) Läser en walktrough nu så jag vet hur jag ska klara skiten!

Imorgon måste jag jobba, trots att det här var min tre-lediga helg. Ja, jag är sur! Det är jag faktiskt. Tycker det är så enormt dåligt att de inte sätter in vikarier, men men, bara en vecka till, sen semester (som inte heller är fixad, men ärligt, det skiter jag i. Inte mitt problem! Jag har sagt till för jättelängesen och semesterschemat är färdigskrivet och där står minsann min semester med, godkänd)

Kommentarer
Postat av: Anna Panna

Du får komma hit o spela Resident!!!

Så kan jag hålla handen :-)

2009-08-02 @ 00:17:10
Postat av: ♥Transan/Jonas/♥

uuusch det spelet är jätte hemskt! ._.

2009-08-05 @ 13:23:12
URL: http://transan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback