Morning

Godmorgon!
Vaknade med en jobbig huvudvärk idag. Är ju så förbannad varmt i sovrummet så det kanske inte är så konstigt. Har bara en liten bordsfläkt som låter som ett helt tröskverk men gör ingen som helst nytta.. Takfläkt skulle jag behöver sätta upp, men hur snyggt är det att ha i sovrummet?

Sitter och kollar på universal telecoms hemsida. Funderar på att byta till deras internet. Har comhem nu, men de är hutlöst dyra. Byter jag till universal telecom måste jag även skaffa hemtelefon, men trots det blir det billigare. Dessutom kan jag få snabbare hastighet till ett mycket lägre pris ÄN comhems långsammare... Mycket bättre för mig som är student alltså :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Jag har mest jobbat i sommar faktiskt :O du då? :D

2009-08-11 @ 12:25:13
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: knivlisa

Tack ska du ha, det var snällt :)

2009-08-11 @ 13:45:27
URL: http://knivlisa.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2009-08-11 @ 13:48:44
URL: http://fantasidif.blogg.se/
Postat av: Linda S

uvt's billiga priser i all ära, men kundservicen är KASS. För att inte säga helt värdelös! dom glömde skicka modemet. Det tog fyra veckor fråna tt dom skulle skicka det samma dag sen...

vid flytt tog det 2 mån innan telefonen blev kopplad till den nya adressen. -Då kopplade dom ihop mitt nummer med en annan uvt använadre, så när pappa ringde hamna han hos peter! (som jag faktiskt känner)En bekant till honom hamnade dagen efter i min telefonlur. Sen tog det yttliagre nån vecka innan jag kunde använda telefonen att ringa från.

Bara så du vet :)

puss&kram

2009-08-12 @ 18:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback