Hösten=nystart?

Jag har såna positiva vibbar av den här hösten som kommer. Hösten är egentligen en mycket bättre årstid än sommaren, man kan se det lite som en nystart.
Positiva höstsaker:
  • Jag ska bli jävligt fit, gå ner minst 10 kilo (well, önska kan man ju).
  • Jag kommer ytterligare ett steg närmare mitt framtida drömyrke sjuksköterska och vi går dessutom ut på lite praktik den här terminen! KUL
  • Jag kommer tjäna pengar (säkert även mer än jag får tjäna, men det är perfekt egentligen att det finns en gräns, för då kan jag inte jobba när det tjatas pga det och jag inte vill)
  • Mina sånglektioner börjar igen och i höst ska jag fan inte gnälla och inte vilja åka dit för att jag är lat.. Jag älskar att sjunga, men när det kommer till att ta sig dit är det inte fullt så roligt. Jag fullstänigt hatar att ha tider att passa. Jag vill vara spontan och gå och komma som jag vill, inte vara uppbunden på tider.
  • Alla bra tvprogram börjar igen, det som är så perfekt med hösten ju.. Ni vet, tända ljus, filt, soffa osv osv. Trist bara att man är själv.. Någon som vet när LOST börjar igen? Längtar ihjäl mig! Det är lätt världens bästa serie!
  • Det finns supersöta koftor att beställa all over..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback