hösten är på väg

Det märks förresten verkligen att sommaren är på väg bort. Det är "isigare" i luften och det luktar på ett speciellt sätt, kyla luktar det! Imorse var det tydligen bara 6 grader ute. För första gången, (kanske någonsin?) känns det inte särskilt vemodigt att hösten är på väg. På hösten gör man någon vettigt, dessutom är det okej att det är skitväder då, det är så hösten är. Mysigt med tända ljus i hela lägenheten och härligt att dra på sig varma koftor..
Tack och lov har jag nu en lägenhet med värme. I min förra hade jag 16-17 grader under vintern och det var inte bara det som missköttes om man säger så. Jag är glad att jag flyttade!

Nej, nu ska jag bädda ner mig i sängen. Är alldeles tung i huvudet av trötthet. Det är skönt att vara såhär trött! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Och jag känner tvärtom. Fyy och brrrr kallt. Usch. fast sen är det så mysigt att tända ljus överallt:P

2009-08-15 @ 10:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback