Hemma igen

Nu har jag varit och lämnat tillbaka filmen. Passade även på att köpa lite godis tills ikväll, har tänkt mig att ha en tv-spels kväll (det är bara jag på tv-spelskvällen men det gör väl ingenting?) Har kommit riktigt långt på resident evil nu och jag skriker knappt alls när jag spelar längre. Det gäller att lära sig vart det kan tänkas finnas någon jävel som lurar på en. Fortfarande är jag dock väldigt inne i spelet, svär gärna högt och ljudligt, på engelska! (tror det kan vara så att det låter bättre och hårdare) Kanske är tur att jag spelar för mig själv?

Har vart supertrött idag.. Nu har jag tråkigt! Hoppas verkligen Göteborg blir av! Det är så trist när man planerat massor som sen bara rinner ut i sanden. Man ska ta tillvara på den tiden man har

Kommentarer
Postat av: Martina

Hejsan, lust att följa varandra via bloglovin? I så fall skriv tillbaka till mig när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Ha en bra fredags kväll :)

2009-08-14 @ 19:50:27
URL: http://miniimartina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Här ofta?

E-postadress: (bara jag som ser den)

har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback